Fredagsfärger/Friday colours — Gredelin och Blå

Photo by Artlover, LH
Click to enlarge the image

Fredagens färger är gredelin och blå. Nu är sagan om Tant grön, tant brun och tant gredelin samt farbror blå med dess färger komplett sedan förra gången. Men jag är komplett färgblind också, lila här är mer vinröd. Men jag hade inget annat att bjuda på, så det här får duga samt att vitt och svart följde med också.
Näsan rinner och helgen står för dörren. Med detta vill jag önska er alla besökare en trevlig helg.


Fler färgdeltagare finns att beskåda hos Fredagsfärger.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

christina sa…
Vackert, tycker jag!
Jah Hollis sa…
De färgerna skulle man väl till nöds kunna acceptera. Och bilden i sig är ju väldigt fin. Ha en bra helg du med!
oj, de va en vacker blomma å ett snyggt foto!
Maria Berg sa…
Du är helt klart förlåten då det är en sådan underbar bild, MB
Ninnie sa…
O, vilken vacker blomma!
Mona sa…
Blombladen är ju faktiskt blålila så det är väl helt Ok. Vacker närbild.

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila