Onsdagstema — Close Up

 Photo by Artlover/LH
Click to enlarge

Vad är detta? Det är inget macro utan en närbild på en... Ja, gissa du :-) Om inte, kolla bilden nedan om ni är nyfikna.







Photo by Artlover/LH
Click to enlarge

Ja, svaret kommer från kylargrillen på denna sköna Buick 58´. Jag var på American Car Show i Norrtälje som var i helgen och naturligtvis hängde kameran med.  Nog blir man sugen att äga en sådan här vagn, en häftig sommarbil att ha under sommaren. Men kanske blir det en USA-bil framtiden.

Posted for:


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

 

Kommentarer

Violen sa…
Cool bild! Kunde inte klura ut vad det var så jag fick ta nästa bild till hjälp! Vilken härlig bil!
Arja sa…
Halloj!
Bra fotat och jag gissade rätt :O)
Vore coolt att glida runt i en sådan i sommarvärmen :O)
Ingrid sa…
Läcker närbild på en riktigt häftig bil!

Tack för din kommentar hos mig, min bild föreställde fötterna på en sothöna som stod på en sten i vattenbrynet (delvis i vatten)
Freja sa…
Härligt kromat!
Anonym sa…
Tjusigt, det är ju detaljerna som gör helheten. I dag när jag var ute på vägarna mellan Frövi och Lindesberg kom en hel drös med gamla bilar åkandes, måste ha varit något jippo i närheten.
:) såg det inte genast men efter att ha studerat bilden så jag vad det var. Tjusigt värre!
Anni sa…
I det här vädret passar en sådan bil perfekt! Vilken läckerbit!

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila