Fredagsfärger/Friday colours — Brun och Gul

Photo by Artlover, LH
Click to enlarge the image

Jaha, så var det fredag igen och temat för fredagens färger är "Brun och Gul". Vilken tur att man hade dessa färger på lager, trots att det är fredagen den 13:e. Här är ytterligare en snäcka, nu på gula blomblad som är passande till temat.


Fler färgdeltagare finns att beskåda hos Fredagsfärger.

Trevlig helg vill jag önska till alla besökare.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer

åsa sa…
Hej Artlover! Såklart minns jag dig. Ja, jag har kommit ifrån alla utmaningar men börjat titta till dom igen... Får se om jag hoppar på det tåget igen..
Tack för besöket och ha det så bra.
Underbar brungul bild!
åsa
Anne sa…
Skikkelig bra macro biled av denne sneglen, Farger som matcher hverandre til tusen. Supert Leif.

Klem fra Anne.
Pia sa…
Snyggt! Verkligen brunt och gult!
Veronica sa…
Fint och små cool bild!! Klockrent på dagens färger!!
wow, vilken snyggt foto...
Så skarpa och härliga färger!
skickar över lite freeeedags myssss så här på fredag den 13:onde...
Jah Hollis sa…
Väldigt fin bild. Både snygga färger och former i en fin kombination.
Hej Leif!

Underbart varm bild trots den lite äckliga snigeln.

Tack för din fina kommentar inne hos mej.

Må fint, önskar Irene
ormbunke sa…
Perfekta färger. Tack för din kommentar. Det är ju av kritiken man lär sig.En bra helg önskar Anita
Margareta sa…
Fint foto, jag tror den lilla snäckan eller snigeln sitter på ett gult tulpanblad. /Made
Stina sa…
Vilken cool bild! Jättehärlig!

Ha en trevlig fredagkväll!
Mona sa…
Coolt! Klockrent bidrag.
Nina sa…
Snyggt! Håller med ovanstående, klockrent!

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila