Jag har sett på andra sidor oxså något liknande i bild .. så himla häftigt.. vatten är fantastiskt på så många sätt och vis att fota, men så klart annars oxså att beundra:-)
Anonym sa…
Now this is awesome...where do you get your ideas? I see your water sculpture and can't believe the smooth and fine colors you were able to capture, absolutely brilliant!
Dessa bilder är bara så läckra. Härlig ton i bilden och som alltid fin skärpa. Lekte själv härm veckan och det vore roligt om du vlle ge mig feedback så jag lär. Du kan ju detta ;-)
Kommentarer
http://carpediemmie.blogspot.com/2010/01/dagens-egentid_21.html
Snyggt!
Må gott, önskar Irene
En fin skulptur av vatten och underbar färg.