Min första tanke var också vatten, gissar att det kommer bli mycket av den varan denna omgång! Vackra bilder bjuder du på och visst är det stillhet! :O))
Min första tanke var just ett spegelblankt vatten! Det finns nog inget som kan få mej att känna stillhet, som just stilla vatten. Vackra bilder! Bra trissat!
Klickar på dina bilder och är plötsligt i en helt annan värld !! Stillhet i absolut högsta klass och en helt fantasitiskt fin triss. Naturen, du och din kamera bjuder verkligen på ögonfröjd.
Kommentarer
Ha en fin söndag!
Kram Ninni
AX
ha en fin vecka
Kram Meta
/Kiki
Fin triss.
ha en nydelig kveld.
Mormor
http://www.starbear.no/mormor/2013/10/06/stillhet-er-vond-a-fotografere/