Fototriss — Ljus & Mörker

 Photo by Artlover/LH
Click to enlarge

Väljer ut tre bilder till omgångens Fototriss som har temat ljus och mörker. Inte nog med det så ingår en tävling också där man kan vinna presentkort från Coolstuff.se för de tre bästa bidragen.
 Dessa bilder är tagna från Slussen i Stockholm efter mörkrets inbrott då staden är upplyst av sitt ljus. Notera att gamla Slussen håller på att rivas. Ännu en epok efter Klara går i graven.

 
 http://fototriss.blogspot.se/2015/12/tavling-i-fototriss-tema-ljus-morker.html


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,




Kommentarer

KajsaLisa sa…
Fantastiskt, måste åka dit och testa med stativ och lång exponeringstid, man får ju med trafik i så många riktningar.
Anonym sa…
Fantastiskt fina bilder på vår huvudstad i ljus och mörker.
Oliver sa…
Läckra nattbilder med utsökta ljusspår. Gillas!
Beppan sa…
Snyggt komponerad triss i stadsbilder.
Gillas mycket!
Mias Mix sa…
Åh vilka fina bilder! Grattis till finalplatsen och lycka till!
anemonen sa…
Jag tävlar inte och du fick en röst av mig för jag gillar dina tre bilder. Du bevarar i bild det som inte längre finns och det gillar jag tillsammans med ett utmärkt öga för just foto.
Snygga bilder! Grattis till finalplatsen! :)
Så fint :-D Stockholm är verkligen vackert!

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila