Den fina helgen har övergått till en grå vardag igen

Photo by: © Artlover, LH 2009

Jag uppdaterar den här bloggen också, så den fylls på.
Ja, nu har den långa helgen övergått till vardag igen. Efter en solig helg med nästan sommarvärme är det påpassligt att det bjuds på grått väder. Det är ovanligt att det är så. Men det gör inte så mycket, för snart ska jag till jobbet. För att behålla solen och värmen som har varit bjuder jag på en Tussilago på ett nytaget foto som man kan bära med sig i sinnet.
Det blev några bilder från macrot under helgen på landet. De flesta av dem kommer att publiceras på min ordinarie blogg; http://artlover.blogg.se/. Titta där! Men det blev också lövrensning och vårstädning på tomten samt den första grillningen för i år.
Hade bra där ute:-)

Kommentarer

anemonen sa…
Javisst är de vackra vårens första tussilago.
Riktigt vacker:)
Ha en fin helg.
Kram Lallis

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fototriss — Ljus & Mörker