Fredagsfärger/Friday colours — Röd och Turkos

Photo by Artlover, LH
Click to enlarge the image.

Fredagens färger är röd och turkos. Nä nu, kan jag inte vara med, tänkte jag. Men envis som jag är eller snarare så hade jag en bild med dessa färger, inklusive andra färger dock. Det är ju en fotoutmaning, så varför inte..
Denna bild kommer från årets prideparad i Stockholm som var färgglad och grann.

Som vanligt vill jag önska mina besökare en trevlig helg.

Fler färgdeltagare till fredagens tema finns hos Fredagsfärger.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Anonym sa…
Jag har bilder från en tysk pride, men de var mest oranga så det föll...
ElinsPhoto sa…
Snygg bild med liv och rörelse!!
Jah Hollis sa…
Letar man har man nog en väldig massa färgkombinationer man inte trodde man hade. Din bild fungerar ju utmärkt. Ha en bra helg du med!
Anette sa…
Idag var det lite knepigare än vanligt! Men du lyckades ju hitta något bra. Trevlig helg. /Anette
Snygg bild och turkos tillhör favoriterna för mig.

Tack för din kommentar önskar dig en trevlig weekend!
Anonym sa…
Härligt att få se en bild från Priden som jag tyvärr missade i år. Haha, gräver man bland sina bilder, så finner man i regel det man söker efter :)

Ha en fin helg/E-L
Javisst fick du med färgerna. Turkos är ingen lätt färg. Bra bild/Lis
Marie sa…
Ja, jag var också på vippen att kasta in handuken denna vecka. Omöjligt helt enkelt med denna kombination. Men, vips........
Snyggt hos dig. Ha en fin helg.
ASSA sa…
Ja her var det mange friske farger, og med ukens farger innimellom!


Ha ei trivelig helg!
anemonen sa…
Du frossar i vackra damer, och visst har du lyckats få med färgerna.
Så vakkert bilde da! Artig med karneval!!
Nina sa…
Snyggt! Du har verkligen klockrent fångat färgerna, jag är impad! Jag har försökt mig på utmaningen oxå, med ett mer diskutabelt resultat :-)
Hej!

Ja, ser du du lyckades hitta en fin bild.

En skön helg önskar jag dej.

Må fint

Irene

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila