wtfdc — Glädje

Photo by Artlover, LH
Click to enlarge the image

Det är svårt att välja ut en enskild bild till ordet "glädje", som är temat för wtfdc´s utmaning denna gång. Det betyder så mycket och till slut fick jag välja ut något. Jag valde ut ett fototillfälle som var glädje för mig. Det var att få se prideparaden live och att få vara plats där det hände något framför kameran. Jag valde den här bilden därför att prideparaden är glädje i sig självt. Att få se sådana här söta och glada damer var glädje för mig. Det är inte varje dag man får göra det.
Pride är glädje och fest.

Beskåda fler deltagarbilder på temat "Glädje" hos wtfdc

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Du har sagt allt med "pride är glädje och fest" Härligt :)
Marie sa…
En mycket bra tolkning. Ha en fin lördag.
christina sa…
Glad tolkning och jag skulle själv vilja vara med under en pridefestival, det verkar jätte kul!! Snygg bild dessutom!!

ha det gott! /christina
magnus sa…
Festivaler av olika slag, och i detta fal pride..det är synonymt med glädje.

Bra bild på temat.

Ha en bra dag.
elena cn sa…
Åh, jag kom att tänka på skolavslutningar när jag såg den öppna bilen:)
Snygg bil, snygga tjejer och snygg bild!!!
kaxi sa…
Härlig bild med yppiga "damer"! Nästan så man väntar sig att kungen himself är chaufför:)
Melissa B. sa…
Love it! Thanks for sharing this Superior Snap...
Jag gillar den här bilden skarpt! :)
Ha det gott!
anemonen sa…
Vilka härliga kvinnor du fångat(med kameran) Visst är det gjädje.

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fototriss — Ljus & Mörker