Torsdagsfoto — Julstämning

Photo by Artlover, LH
Click to enlarge the image

Ja, nu står julen framför dörren och jag skänker julstämning i form av ett julkort som jag har gjort. Fler stämningsfulla julbilder finns att beskåda hos Torsdagsfoto.
Den som vill ha snygga typsnitt till sitt julkort, rekommenderar jag efter Kamera och bild´s tips att ladda ned gratis ifrån:

www.dafont.com
www.showfont.net
www.urbanfonts.com
www.1001freefonts.com

Där kan du hitta hundratals vackra typsnitt som lämpar bland annat just för julkort, Där kan du även finna julsymboler för ändamålet

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Marie sa…
Så underbart det glimmar från ljusen :-) Ha en fin dag i snökaoset.
sinneskatten sa…
Vilket fint julkort du gjort, i kväll kommer jag åter och kollar in dina länkar.
Trevlig helg önskas dig.
En riktigt klassisk bild, önskar dig en riktigt god jul.
Magdalena sa…
Ett vackert julkort och tack för julstämningen.
Julstämningen fanns här hos dig med...
och tack för alla länkar till typsnitten, nu ska här skrivas julkort....
*S*
Birgitta sa…
Mycket fint julkort och tack för länkarna!
Hej!

Mycket vacker och stämningsfull bild.

Må gott, önskar Irene
Pialotta sa…
Tack för typsnittslänkarna.. nu ska jag sätta igång att modellera mina egna julkort;-) Fin, stämningsfull bild:-)
Vilket fint julkort!
God Jul på dig med!
Xini Björnmamman
Misswhatsit sa…
Det var ett väldigt vackert och stämmningsfyllt julkort ! Så roligt att kunna göra detta själv.
Veronica sa…
Snö i massor har ni nu då?? Väldigt mysig och det glimmar vackert om din bild. Du får vara inne och mysa på nu då. Ha en bra fredag =)

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fototriss — Ljus & Mörker