Gott Nytt, 2012

Photo by Artlover/LH
Click to enlarge

Det här året lider mot sitt slut och ett nytt år står för dörren. Jag undrar vad det nya året kommer att erbjuda. Kommer det en sol upp där borta vid horisonten, som på bilden? Ett nytt bättre år eller ett sämre än det här? Ja, det får tiden utvisa. Jag hoppas på ett förhoppningsfullt nytt år där allt går bra och det som jag önskar mig vill få.

Jag önskar alla besökare ett:
Gott Nytt År, 2012


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Hilda R.B sa…
Nydelig bilde med flott stemning.
Godt nytt år til deg.
Hilsen Hilda
Lois sa…
Happy New Year! We have enjoyed following your blog this past year.
anemonen sa…
Jag har förmodligen redan önskat dig ett Gott nytt år men bättre ett för mycket än inget alls. Önska sig något bra och gott det skall man tycker jag och vi får hoppas på ett gott år tycker jag.Foto är vackert och det får stå för ett fint nytt 2012 Kram Inger
Chesney sa…
What a way to end the year! I have enjoyed your year of pictures and look forward to more in 2012.
Hero sa…
Gott nytt år till dig också! Hoppas dina önskningar slår in. Jag önskar mig mer tid med kameran och det är ju så bra att den önskningen hänger ju bara på mig själv om den ska slå in:) Så det kommer den att göra.
Så kollar jag in här och får inspiration:)

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila