Ganska kul att finna några stenar staplade på varandra. Ett lågmält sätt att tala om att någon redan varit där. Satte du dit ännu en sten ovanpå? Kan kanske bli något större med tiden... vem vet?
Anonym sa…
Javisst är det kul att hitta konstiga saker i naturen, det är en riktig utmaning. På stranden finns ett och annat!
Att hitta konstigt i naturen är roligt...det är inte alla förunnat att se det konstiga och ärligt talat ska jag säga att jag är en av de som missar det konstiga i denna bild. Tycker bara den är vacker! :O)
Kommentarer
Ha en flott kveld.
Mormor
http://www.starbear.no/mormor/2012/10/30/konstigt/
Kan kanske bli något större med tiden... vem vet?
ha en fin vecka!