Fototriss — Sport, fritid och lek

Naturfotografer som spanar ut från en av kullarna från Brösarps Backar på Österlen.
En fotograf i skogen i Sträntemölla naturreservat.
En naturfotograf till, han till höger i bild från Brösarps Backar.
 Omgångens tema är Sport, fritid och lek. Jag har fokuserat enbart på "fritid" i mitt bidrag. Även om bilderna kommer från en workshop i naturfotografering på Österlen som jag var på i våras, så är fotografering en trevlig fritidssysselsättning som jag visar här.

© Photo by Artlover/LH 2012


 Fler bilder till temat finns att beskåda hos:


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

 

Kommentarer

Hade du inte skrivit att det var en människa på mittenbilden hade jag misstagit honom för en stam :)
Nedersta bilden tilltalar mig väldigt mycket, vackert!
Anonym sa…
Fina Brösarps backar. Där kan man hitta bra motiv.
Maria sa…
Underbara och vackra naturbilder!
Ha de gott!
Underbara bilder och jag kan bara instämma...det är trevligt att fotografera! :O)) Den sista bilden blir min favorit!

Ha en skön vecka!
Mias Mix sa…
Jättefina naturbilder och visst är det underbart roligt att vara ute och fotografera!
Jah Hollis sa…
Fina bilder, speciellt färger och stämning i den nedersta.
Annie sa…
Riktigt vackra bilder. Jätteroligt att se andra fotografera!! Det är ju trots allt fritidsintresset alla fototrissare delar... Tack för den bästa trissen hittills.

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila