Tisdagstema — Hemgjord

Photo by Artlover/LH
Click to enlarge

Jag passar på att visa lite hembygge från landet, där jag håller på att renovera köket. Huset är gammalt och följer inte alls den standardmått som det är idag. Jag har fått modifiera mycket för att det ska passa.
Bilden ovan visar mina hemmagjorda trösklar som jag håller på limma här. Att köpa färdiga är inte att tänka på i det här fallet. Jag var tvungen att tillverka egna för att det ska passa mellan dörrposterna. Är man lite händig så fixar sig allting till slut, Det får bli mitt bidrag till Tisdagstema.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

anemonen sa…
Tur att du är så händig. Jag ser med spänning fram emot att få se köket helt klart. Jag tror det blir kanonfint och stiligt efter det du redan visat.
Ja är man lite händig så går det ju att lösa även om det tar lite längre tid :) bra jobbat!
Jag är djupt imponerad av alla händiga människor som kan fixa till och snickra. Själv har jag fem tummar på varje hand...

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila